pattyvdnieuwenhof.reismee.nl

Vancouver

Mijn tijd in Vancouver zit er alweer bijna op.Terwijl ik dit schrijf zit ik in Kissa Tanto met een 'Time and Tide' aan mijn zij en een mooie man voor mij.

Vandaag was de lucht helemaal dicht getrokken, er zijn veel branden op het moment dus ook goed in de gaten houden of er geen wegen gesloten zijn/worden op mijn route.Ik hoop in ieder geval dat ik niet de rest van mijn vakantie een wit/grijze lucht heb.

Na de ferry overtocht reed ik naar een western store, eenmaal daar aangekomen bleek hij dicht te zijn...achteraf gezien had ik het natuurlijk kunnen weten, labour day haha.Dus daar me boodschapjes maar gedaan en bij de Subway een broodje gehaald, het was tenslotte al middag.

Me accommodatie was goed te vinden en ik heb een prima kamer in een mooi huis. De eigenaar is een hele vriendelijke behulpzame man.En je zou het haast niet geloven maar dit huis heeft een waarde van rond de 2 miljoen dollar!!! Leven in Canada is blijkbaar erg duur.

Na even relaxt op me kamer te hebben gezeten waar ik gelijk heb gekeken waar ik kan eten ben ik bij Craft uitgekomen. Een super toffe plek met meer dan 100 soorten bier op de tap! En de bestelde hamburger was ook nog eens heerlijk!

Ik wilde wel weer op tijd richting me accommodatie lopen want op de heenweg liep ik langs daklozen en voelde een bepaald stuk van de route onprettig aan.

Vanochtend heeft de eigenaar verse scones gehaald en heb ik heerlijk ontbeten, alles was biologisch organisch dus voel me helemaal zen van binnen :)

Na het ontbijt ben ik weer naar de western store gereden, is een drie kwartier van de accommodatie vandaan dus goed te doen want rijden is hier op de meeste stukken heel relaxt. En wederom een kind in een snoepwinkel want wat een keus aan laarzen! Maar ik heb mezelf gezegd maar een paar laarzen te kopen en daar heb ik me aan gehouden...en dat voor een schoenen verslaafde ;)

Daarna ben ik doorgereden naar Stanley Park waar ik ondanks de rook een mooi uitzicht had op de Skyline van Vancouver en door het prachtige park ben gereden en gelopen...ja ook gereden ondanks dat ik op park bezoekers met auto van op de Veluwe altijd commentaar heb :P

Net naar dit restaurant gelopen en wat een beleving ondertussen...geen hamburger dit keer maar een totaal nieuwe smaakbeleving, nu snap ik waarom dit restaurant zo hoog aangeschreven staat. Als je wat anders wil moet je hier zijn...stap uit je comfort zone was dit zeker voor mij hihi

Vanavond proberen vroeg te gaan slapen en hopelijk wat uurtjes zonder steeds wakker te worden.Morgen richting Pemberton een rit van bijna 300km.

Ps. Ondanks dat ik niet reageer op jullie berichtjes lees ik ze wel en vind ze ook erg leuk om te krijgen! X

Reacties

Reacties

Max

Veel plezier daar en hoop dat je niet verbrand ???

T Gré

Hee lieffie
Super leuk om je verhalen te lezen en fijn dat het zo goed gaat!!
Wens je een blauwe lucht toe?☀️

T Gré

Super leuk Pat,oma heeft net mee gelezen
Ze is super trots op jouw en ik ook

Veel plezier nog daar maar dat gaat wel goed komen!!!

Pappa

Hai Maria Polo. Is het niet handiger om de brand mee te blussen. Die Jeep kan wel wat water meenemen. Vraagje heb je iets aan die fotoruimte waarvan ik elke keer bericht krijg. Zo ja regel ik dat morgen. Voorzichtige rit naar volgende bestemming. Liefs p&s x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!