pattyvdnieuwenhof.reismee.nl

Update foto's

Het afgelopen uur heb ik met een kerstgevoel een warme choco met slagroom bij Starbucks gedronken. Relaxte muziek op de achtergrond en dikke sneeuwvlokken die naar beneden kwamen. Hier had ik genoeg bereik op de wifi dus ik heb twee foto albums geplaatst 'The last ride' en 'Clearwater, Jasper & Banff'. Het album 'Ranch Life' heeft een aantal foto's maar daarin zullen er nog vele volgen zodra ik daar voor ga zitten. Vandaag wil ik het stadje Banff in, even een 'rustdagje' inlassen dus hopelijk wordt het nog een beetje droog vandaag. Wens jullie een fijne avond en alvast slaap lekker voor strakkies! X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!